Ważne informacje dla sponsorów, partnerów, wystawców

1. MIEJSCE: Gmach Starej Biblioteki Uniwersyteckiej.

Główny Kampus UW, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28

UWAGA: wejście na teren UW / podczas kongresu / wyłącznie od ul. Oboźnej. Wejście do budynku będzie możliwe jedynie przez drzwi boczne od strony Wydziału Orientalistyki. 

pobierz mapkę (PDF)

2. MATERIAŁY DO PAKIETÓW DLA UCZESTNIKÓW (zgodnie z ofertą)

Proszę dostarczyć w dn. 8-9 maja bezpośrednio do BUW (szatnia na poziomie -1) z dopiskiem KONGRES PASE. Przygotowujemy 700 pakietów. Materiały tegorocznego kongresu rozdamy w torbach sponsora tytularnego National Geographic Learning.

3. PRZYGOTOWANIE STOISKA I ORGANIZACJA NA MIEJSCU
Przygotowanie stoiska możliwe będzie od czwartku 10 maja od godz. 18.00. Poprosimy też o zabranie wszystkich rzeczy zaraz po zakończeniu kongresu.

4. Na Państwa stoiskach będą czekały pakiety sponsora z identyfikatorami, programem, ect. Prelegentów reprezentujących Państwa firmy prosimy o rejestrację przy stoisku PASE. Jeśli chcą Państwo zamówić / domówić lunche prosimy o informację do czwartku do godz. 12.00, e: kamil.rojek@pase.pl

W czasie kongresu w BUW i na terenie UW należy zawsze mieć ze sobą identyfikator i powoływać się na udział w Kongresie PASE.

5. PLAN STOISK

Parter pobierz PDF / I piętro pobierz PDF / II piętro pobierz PDF

Stolik = 1,2 m. Liczba stolików zgodnie z uzgodnionym pakietem.

6. PASZPORT PASE
Nagrody do rozlosowania (6 szt.) prosimy o przekazanie razem z materiałami do pakietów lub w piątek z rana przy stoisku PASE (dotyczy firm, które przekazały pytania do paszportu).

7. PARKING
Przypominamy, że podczas kongresu (z uwagi na Juwenalia) nie ma możliwości parkowania na terenie UW.

8. LICZBA MIEJSC W SALACH
Aula – 360 miejsc
sale 105, 106, 107 – 80 miejsc
sale 111, 112, 113 – 50 miejsc
sala 114-116 – 120 miejsc

9. PROWADZENIE SESJI

W każdej sali będzie opiekun sesji, którego zadaniem jest służenie pomocą organizacyjną i techniczną. Osoba ta będzie też czuwać nad punktualnym rozpoczęciem i zakończeniem sesji, wskazując Prelegentowi za pomocą tzw. “minutek”, ile czasu zostało do końca prezentacji.
Osoby rozpoczynające sesję zaraz po otwarciu konferencji proszone są o wcześniejsze przejście do sal w celu wgrania swoich prezentacji i sprawdzenia czy wszystko działa.
We wszystkich salach znajdują się komputery, rzutniki oraz ekrany. W całym budynku BUW jest WI-FI. Hasło będzie podane w czasie konferencji. Prosimy o przyniesienie ze sobą prezentacji na USB. PASE, oprócz sesji odbywających się w auli, nie zapewnia pilotów do zmiany slajdów.

10. KONTAKT

Przez cały czas trwania imprezy jesteśmy do Państwa dyspozycji. Przed kongresem i w czasie wydarzenia, prosimy o kontakt w sprawach organizacyjnych pod numerem telefonu 22 226 39 69 – telefon będzie dostępny podczas całego wydarzenia.

——————————

ARCHIWUM

PASZPORT PASE

Każdy z uczestników otrzyma paszport PASE z listą pytań na które będzie szukał odpowiedzi w strefie wystawienniczej. Jeśli chcą Państwo dodać pytanie od siebie (po odpowiedź na które uczestnik miałby się wybrać na Państwa stoisko) proszę o przesłanie go do piątku 20 kwietnia, na adres kamil.rojek@pase.pl.

Dodanie pytania do paszportu PASE jest równoznaczne z przekazaniem organizatorowi 6 nagród dla zwycięzców – losowanie 3 nagród na koniec każdego dnia kongresu.

INFORMACJE DO PRZEKAZANIA ORGANIZATOROM
do piątku 27 kwietnia, poprosimy o przesłanie na adres kamil.rojek@pase.pl

  1. nazwisk osób, które będą obecne przy Państwa stoisku
  2. numerów rejestracyjnych samochodów, które wjadą na teren UW w celu wyładowania materiałów, a później załadowania i zabrania ich od razu po kongresie. Bez ich podania wjazd na teren będzie utrudniony
  3. lunch – zamówienia na lunche dla przedstawicieli Państwa firmy podczas kongresu, opłata 25 pln / os. (ile osób, na jaki dzień – kwotę doliczymy do FV za kongres).

PREZENTACJA
Szablon ppt do wykorzystania w prezentacjach Państwa ekspertów (pobierz szablon). Jeśli chcą Państwo żeby gotowa prezentacja czekała wgrana na kongresowym komputerze, proszę o jej przesłanie na adres kamil.rojek@pase.pl,  najpóźniej do 4 maja br. Proszę również o informację jeśli podczas sesji prelegent będzie potrzebował dostęp do Internetu.

PROMOCJA
Będziemy zobowiązani za wspólną z Państwem / Państwa prelegentami promocję wydarzenia, wydarzenie na FB: https://www.facebook.com/events/155175828505794/

ROZLICZENIE

Fakturę z tytułu współpracy podczas kongresu prześlemy do 2 maja.br.  

z pozdrowieniami, zespół PASE