sPASE for CUSTOMER SERVICE 2020
MEGA PACKAGE

TRUDNA SPRZEDAŻ KURSÓW JĘZYKOWYCH W CZASIE COVID-19
oraz
SKUTECZNA KOMUNIKACJA SPRZEDAŻOWA W CZASACH COVID-19

Witold Machlarz

PROWADZĄCY:

Witold Machlarz

CENA PROMOCYJNA:

599 PLN

28-29 sierpnia 2020 r. ONLINE

PRAKTYCZNE SZKOLENIE DLA WŁAŚCICIELI I OBSŁUGI KLIENTA SZKÓŁ JĘZYKOWYCH

Trudna sprzedaż kursów językowych
w czasach COVID-19

28 sierpnia 2020 r.

Skuteczna komunikacja sprzedażowa
w czasach COVID-19

29 sierpnia 2020 r.

Oferta mega package (2-dniowe szkolenie):

698 PLN

599 PLN

W cenie:

  • dostęp do uczestnictwa na żywo do dwuniowego szkolenia;
  • materiały szkoleniowe;
  • nagrania archiwalnych Webinariów PASE:
    • Pricing w szkole językowej – o tym, czy można podnieść ceny kursów w czasie COVID-19 i jak to zrobić (z korzyścią dla szkoły i klientów);
    • CO, JEŚLI NADAL BĘDĄ OBOSTRZENIA, NAWET ONLINE?  Czyli jak skutecznie sprzedawać kursy językowe w czasach ekstremalnej niepewności;
    • Komunikacja kryzysowa z klientami szkoły językowej;
    • Negocjacje z klientami, pracownikami i lektorami w czasie kryzysu.

Program szkolenia

Trudna sprzedaż kursów językowych
w czasach COVID-19

09.30 – 09.40 –  Omówienie planu seminarium i kwestie organizacyjne

09.40 – 10.40 –  Część 1:  ABC OBSŁUGI KLIENTA – czyli co powinniśmy wiedzieć (szczególnie w czasach kryzysu) zanim zaczniemy rozmowę z klientem

  • 3 kategorie potrzeb – czyli czego od nas oczekuje klient
    • Psychologiczne
    • Merytoryczne
    • Proceduralne
  • Kluczowe motywatory klienta – czyli co przechyla szalę na naszą korzyść
    • Budowanie relacji z klientem
    • Wizerunek szkoły jako profesjonalnej instytucji z kompetentnym zespołem
    • Wolność wyboru i prawo klienta do odmowy
    • Sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa

10.50 – 11.50 –  Część 2:  BUDOWANIE RELACJI  I REAKCJA NA TRUDNE PYTANIA KLIENTA 

Jak  przygotować się i dobrze rozpocząć  rozmowę z klientem, który:

  • kontaktuje się za pomocą maila/komunikatorów
  • telefonuje do szkoły
  • odwiedza naszą szkołę
  • Jak mądrze reagować na trudne pytania klienta np.
    • Ile kosztuje u państwa angielski dla dziecka 10 lat?
    • Ile potrzebuję czasu, żeby się nauczyć / zdać FCE?
    • A co jak nadal będzie pandemia?
    • Czy jak będzie ONLINE to będzie taniej?
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa

 12.00 -13.00  –  Część 3: BADANIE RZECZYWISTYCH POTRZEB KLIENTA

  • Jak skutecznie badać potrzeby i oczekiwania klienta za pomocą mądrych pytań otwartych
  • Jak upewniać się, że dobrze rozumiemy potrzeby i oczekiwania naszego klienta
  • Jak odkrywać ukryte potrzeby i oczekiwania klientów szkoły językowej
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na lunch

13.30-14.30 – Część 4: SKUTECZNA PREZENTACJA OFERTY SZKOŁY

Przygotowanie do prezentacji oferty – check-lista cech oraz funkcji oferty szkoły

  • Jak prezentować ofertę szkoły, aby trafiała w najważniejsze oczekiwania klienta
  • Jak mówić oryginalnie i przekonująco – uwodzicielska siła narracji
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa

14.40-15.40  –   Część 5:  ZAMYKANIE SPRZEDAŻY I DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE

  • Jak reagować gdy klient się waha czy się zapisać i jak rozwiewać jego wątpliwości
  • Jak finalizować rozmowy i doprowadzać do zawarcia umowy.
  • Jak utwierdzić klienta w przekonaniu, że dokonał dobrego wyboru
  • Jak sprawić, aby nowy klient stał się szybko adwokatem szkoły i polecał nas swoim znajomym

Sesja pytań i odpowiedzi

15.40-16.00 DYSKUSJA I PODSUMOWANIE SZKOLENIA  

Skuteczna komunikacja sprzedażowa
w czasach COVID-19

09.30 – 09.40 –  Omówienie planu szkolenia i kwestie organizacyjne

09.40 – 11.10 –  Część 1:  Techniki skutecznej komunikacji niewerbalnej (90 min)

  • Znaczenie mowy ciała i gestów
  • Istota głosu (tonu, szybkości mówienia itp.) w komunikacji sprzedażowej
  • Budowanie rapportu niewerbalnego z klientem
  • Sesja pytań i odpowiedzi

PRZERWA

11.20 – 12.50 –  Część 2:  Techniki  skutecznej  komunikacji werbalnej

  • „Phatic” – uniwersalny kanał komunikacyjny
  • „Mirroring” – technika aktywnego słuchania
  • „Pauzy” w komunikacji perswazyjnej
  • „Dobre pytania” – skuteczniejsze od najlepszych odpowiedzi

PRZERWA lunchowa

13.20 – 14.50 –  Część 3:  Jak mówić oryginalnie i przekonująco – uwodzicielska siła narracji?

  • Rola presupozycji w komunikacji perswazyjnej
  • Implikacje – technika logicznej argumentacji
  • Metafory i porównania – argumentacja z wyższej półki
  • Historie i anegdoty – mów ciekawie i przekonująco

PRZERWA

15.00 – 15.50  –  Część 4:  Jak przekonać niezdecydowanego klienta do swojej oferty?

  • UNIWERSALNY MODEL KOMUNIKACJI PERSWAZYJNEJ
  • Rozmowa sprzedażowa z zastosowaniem UNIWERSALNEGO MODELU KOMUNIKACJI PERSWAZYJNEJ
    • Sesja pytań i odpowiedzi


15.50-16.00
PODSUMOWANIE SZKOLENIA

O prowadzącym

Witold Machlarz

Witold Machlarz

Absolwent Lingwistyki Stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim, Zarządzania Firmą Rodzinną (FBA) i Akademii Liderów w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz studiów podyplomowych z Psychologii Biznesu i Zarządzania Ludźmi w Firmie na Akademii Leona Koźmińskiego. Obecnie doktorant na wydziale zarządzania Akademii Leona Kożmińskiego. Certyfikowany coach, trener biznesu i rozwoju osobistego. Założyciel firmy szkoleniowo doradczej www.humanexcellence.pl specjalizującej się w szkoleniach, coachingu i projektach doradczych z zakresu efektywnej komunikacji, motywacji, umiejętności menedżerskich oraz nowoczesnego przywództwa. Menedżer, przedsiębiorca i praktyk biznesu. Założyciel i wieloletni dyrektor zarządzający sieci szkół językowych English College www.englishcollege.pl . Od grudnia 2016 członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Jakości w Nauczaniu Języków PASE.

Kup bilety

UWAGA! Kupujesz bilet MEGA PACKAGE na dwudniowe szkolenie.
Aby dokonać zakupu pojedynczych szkoleń przejdź na tę stronę.

W celu rejestracji wybierz ilość biletów, a następnie kliknij “Kup bilety”

W jaki sposób dokonać rejestracji i zapłacić za udział w kursie? Co w sytuacji kiedy szkoła ma opłacić mój udział? Czy mogę otrzymać fakturę?

Zapisy odbywają się przez formularz rejestracyjny na stronie www.pase.pl

Jak się zarejestrować?

  1. Podaj dane osoby rejestrującej i uczestników.
  2. Jeżeli potrzebujesz faktury: wybierz odpowiednią kategorię płatnika i wypełnij dane.
  3. Wybierz opcję płatności: możesz wykonać płatność natychmiastową za pomocą DotPay lub przelew tradycyjny.
  4. Po rejestracji automatycznie otrzymasz na maila potwierdzenie zapisu wraz z fakturą proforma. Twoje zamówienie otrzyma status WSTRZYMANE.
  5. Po zaksięgowaniu wpłaty, Twoje zamówienie zmieni status na ZREALIZOWANE, a Ty otrzymasz na maila fakturę VAT.

Potrzebujesz faktury przelewowej? Szkoła chce opłacić Twój udział?

Postępuj zgodnie z powyższymi wskazówkami:

  • podaj dane płatnika faktury,
  • wybierz opcję płatności – przelew tradycyjny,
  • wpisz w polu UWAGI: faktura VAT 7/14 dni.

Automatycznie otrzymasz fakturę proforma, a później ręcznie prześlemy Ci prawidłową fakturę VAT z odroczonym terminem płatności.

Brak w magazynie

698.00 599.00

W następnym kroku wprowadzisz dane uczestnika oraz informacje dotyczące faktury i sposobu płatności.

W jaki sposób dokonać rejestracji i zapłacić za konferencję? Co w sytuacji kiedy szkoła ma opłacić mój udział? Czy mogę otrzymać fakturę?

Zapisy odbywają się przez formularz rejestracyjny na stronie www.pase.pl

Jak się zarejestrować?

  1. Podaj dane osoby rejestrującej i uczestników.
  2. Jeżeli potrzebujesz faktury: wybierz odpowiednią kategorię płatnika i wypełnij dane.
  3. Wybierz opcję płatności: możesz wykonać płatność natychmiastową za pomocą DotPay lub przelew tradycyjny.
  4. Po rejestracji automatycznie otrzymasz na maila potwierdzenie zapisu wraz z fakturą proforma. Twoje zamówienie otrzyma status WSTRZYMANE.
  5. Po zaksięgowaniu wpłaty, Twoje zamówienie zmieni status na ZREALIZOWANE, a Ty otrzymasz na maila fakturę VAT.

Potrzebujesz faktury przelewowej? Szkoła chce opłacić Twój udział?

Postępuj zgodnie z powyższymi wskazówkami:

  • podaj dane płatnika faktury,
  • wybierz opcję płatności - przelew tradycyjny,
  • wpisz w polu UWAGI: faktura VAT 7/14 dni.

Automatycznie otrzymasz fakturę proforma, a później ręcznie prześlemy Ci prawidłową fakturę VAT z odroczonym terminem płatności.

ZOBACZ NADCHODZĄCE WYDARZENIA: