sPASE for CUSTOMER SERVICE 2020

TRUDNA SPRZEDAŻ KURSÓW JĘZYKOWYCH W CZASIE COVID-19

Witold Machlarz

PROWADZĄCY:

Witold Machlarz

CENA Regularna:

349 PLN

28 sierpnia 2020 r. ONLINE

PRAKTYCZNE  SZKOLENIE DLA WŁAŚCICIELI I OBSŁUGI KLIENTA SZKÓŁ JĘZYKOWYCH

O Szkoleniu

Szkolenie koncentruje się na analizie i sposobach zaspokojenia oczekiwań klientów szkół językowych, zarówno obecnych jak i potencjalnych, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji kryzysowej związanej z COVID – 19. Podczas seminarium omówimy katalog zastrzeżeń i obaw klientów związanych z zapisami na kursy językowe w sytuacji epidemiologicznej oraz sposoby radzenia sobie z takimi zastrzeżeniami. W czasie seminarium wykorzystamy praktyczny model sprzedażowy  C.A.R.E., dzięki któremu szybciej i łatwiej zbudujesz relacje z klientem, rozpoznasz jego oczekiwania, skutecznie zaprezentujesz swoją ofertę, rozwiejesz obawy i doprowadzisz do zapisania się na kurs.

Jakie korzyści wyniesiesz ze szkolenia?

kogo zapraszamy?

Uwaga!
W ramach jednego wykupionego kodu dostępu w szkoleniu mogą uczestniczyć 2 lub 3 osoby z jednej szkoły jednocześnie!

W cenie:

Udział w szkoleniu online

Materiały szkoleniowe oraz certyfikat

Program Szkolenia

09.30 – 09.40 –  Omówienie planu seminarium i kwestie organizacyjne

09.40 – 10.40 –  Część 1:  ABC OBSŁUGI KLIENTA – czyli co powinniśmy wiedzieć (szczególnie w czasach kryzysu) zanim zaczniemy rozmowę z klientem

  • 3 kategorie potrzeb – czyli czego od nas oczekuje klient
    • Psychologiczne
    • Merytoryczne
    • Proceduralne
  • Kluczowe motywatory klienta – czyli co przechyla szalę na naszą korzyść
    • Budowanie relacji z klientem
    • Wizerunek szkoły jako profesjonalnej instytucji z kompetentnym zespołem
    • Wolność wyboru i prawo klienta do odmowy
    • Sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa

10.50 – 11.50 –  Część 2:  BUDOWANIE RELACJI  I REAKCJA NA TRUDNE PYTANIA KLIENTA 

Jak  przygotować się i dobrze rozpocząć  rozmowę z klientem, który:

  • kontaktuje się za pomocą maila/komunikatorów
  • telefonuje do szkoły
  • odwiedza naszą szkołę
  • Jak mądrze reagować na trudne pytania klienta np.
    • Ile kosztuje u państwa angielski dla dziecka 10 lat?
    • Ile potrzebuję czasu, żeby się nauczyć / zdać FCE?
    • A co jak nadal będzie pandemia?
    • Czy jak będzie ONLINE to będzie taniej?
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa

 12.00 -13.00  –  Część 3: BADANIE RZECZYWISTYCH POTRZEB KLIENTA

  • Jak skutecznie badać potrzeby i oczekiwania klienta za pomocą mądrych pytań otwartych
  • Jak upewniać się, że dobrze rozumiemy potrzeby i oczekiwania naszego klienta
  • Jak odkrywać ukryte potrzeby i oczekiwania klientów szkoły językowej
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na lunch

13.30-14.30 – Część 4: SKUTECZNA PREZENTACJA OFERTY SZKOŁY

Przygotowanie do prezentacji oferty – check-lista cech oraz funkcji oferty szkoły

  • Jak prezentować ofertę szkoły, aby trafiała w najważniejsze oczekiwania klienta
  • Jak mówić oryginalnie i przekonująco – uwodzicielska siła narracji
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa

14.40-15.40  –   Część 5:  ZAMYKANIE SPRZEDAŻY I DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE

  • Jak reagować gdy klient się waha czy się zapisać i jak rozwiewać jego wątpliwości
  • Jak finalizować rozmowy i doprowadzać do zawarcia umowy.
  • Jak utwierdzić klienta w przekonaniu, że dokonał dobrego wyboru
  • Jak sprawić, aby nowy klient stał się szybko adwokatem szkoły i polecał nas swoim znajomym

Sesja pytań i odpowiedzi

 

15.40-16.00 DYSKUSJA I PODSUMOWANIE SZKOLENIA  

Cena Regularna:

349 PLN

Oferta mega package (2-dniowe szkolenie):

698 PLN

599 PLN

O prowadzącym

Witold Machlarz

Witold Machlarz

Absolwent Lingwistyki Stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim, Zarządzania Firmą Rodzinną (FBA) i Akademii Liderów w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz studiów podyplomowych z Psychologii Biznesu i Zarządzania Ludźmi w Firmie na Akademii Leona Koźmińskiego. Obecnie doktorant na wydziale zarządzania Akademii Leona Kożmińskiego. Certyfikowany coach, trener biznesu i rozwoju osobistego. Założyciel firmy szkoleniowo doradczej www.humanexcellence.pl specjalizującej się w szkoleniach, coachingu i projektach doradczych z zakresu efektywnej komunikacji, motywacji, umiejętności menedżerskich oraz nowoczesnego przywództwa. Menedżer, przedsiębiorca i praktyk biznesu. Założyciel i wieloletni dyrektor zarządzający sieci szkół językowych English College www.englishcollege.pl . Od grudnia 2016 członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Jakości w Nauczaniu Języków PASE.

Kup bilety

UWAGA! Kupujesz bilet na szkolenie TRUDNA SPRZEDAŻ KURSÓW JĘZYKOWYCH W CZASIE COVID-19.
Aby dokonać zakupu MEGA PACKAGE (2 szkolenia w cenie 599 zł) przejdź na tę stronę.

W celu rejestracji wybierz ilość biletów, a następnie kliknij “Kup bilety”

W jaki sposób dokonać rejestracji i zapłacić za udział w kursie? Co w sytuacji kiedy szkoła ma opłacić mój udział? Czy mogę otrzymać fakturę?

Zapisy odbywają się przez formularz rejestracyjny na stronie www.pase.pl

Jak się zarejestrować?

  1. Podaj dane osoby rejestrującej i uczestników.
  2. Jeżeli potrzebujesz faktury: wybierz odpowiednią kategorię płatnika i wypełnij dane.
  3. Wybierz opcję płatności: możesz wykonać płatność natychmiastową za pomocą DotPay lub przelew tradycyjny.
  4. Po rejestracji automatycznie otrzymasz na maila potwierdzenie zapisu wraz z fakturą proforma. Twoje zamówienie otrzyma status WSTRZYMANE.
  5. Po zaksięgowaniu wpłaty, Twoje zamówienie zmieni status na ZREALIZOWANE, a Ty otrzymasz na maila fakturę VAT.

Potrzebujesz faktury przelewowej? Szkoła chce opłacić Twój udział?

Postępuj zgodnie z powyższymi wskazówkami:

  • podaj dane płatnika faktury,
  • wybierz opcję płatności – przelew tradycyjny,
  • wpisz w polu UWAGI: faktura VAT 7/14 dni.

Automatycznie otrzymasz fakturę proforma, a później ręcznie prześlemy Ci prawidłową fakturę VAT z odroczonym terminem płatności.

Brak w magazynie

349.00

W następnym kroku wprowadzisz dane uczestnika oraz informacje dotyczące faktury i sposobu płatności.

W jaki sposób dokonać rejestracji i zapłacić za konferencję? Co w sytuacji kiedy szkoła ma opłacić mój udział? Czy mogę otrzymać fakturę?

Zapisy odbywają się przez formularz rejestracyjny na stronie www.pase.pl

Jak się zarejestrować?

  1. Podaj dane osoby rejestrującej i uczestników.
  2. Jeżeli potrzebujesz faktury: wybierz odpowiednią kategorię płatnika i wypełnij dane.
  3. Wybierz opcję płatności: możesz wykonać płatność natychmiastową za pomocą DotPay lub przelew tradycyjny.
  4. Po rejestracji automatycznie otrzymasz na maila potwierdzenie zapisu wraz z fakturą proforma. Twoje zamówienie otrzyma status WSTRZYMANE.
  5. Po zaksięgowaniu wpłaty, Twoje zamówienie zmieni status na ZREALIZOWANE, a Ty otrzymasz na maila fakturę VAT.

Potrzebujesz faktury przelewowej? Szkoła chce opłacić Twój udział?

Postępuj zgodnie z powyższymi wskazówkami:

  • podaj dane płatnika faktury,
  • wybierz opcję płatności - przelew tradycyjny,
  • wpisz w polu UWAGI: faktura VAT 7/14 dni.

Automatycznie otrzymasz fakturę proforma, a później ręcznie prześlemy Ci prawidłową fakturę VAT z odroczonym terminem płatności.

ZOBACZ NADCHODZĄCE WYDARZENIA: