CO, JEŚLI NADAL BĘDĄ OBOSTRZENIA, NAWET ONLINE? – czyli jak skutecznie sprzedawać kursy językowe w czasach ekstremalnej niepewności.

Nowy rok szkolny zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim rośnie napięcie wśród dyrektorów szkół publicznych, a jeszcze większe wśród właścicieli szkół
językowych. Nadal nie wiemy, w jakiej rzeczywistości przyjdzie nam funkcjonować od września, ale na każdą ewentualność możemy się przygotować dzięki mądrym decyzjom i odpowiedniemu przygotowaniu swojego zespołu do pracy w nowej rzeczywistości.
W programie:
  • jak skutecznie przygotować szkołę i zespół do zapisów na kursy;
  • jakie scenariusze są możliwe i jakich wymagają rozwiązań;
  • jakie stosować zapisy w umowach i jak o nich rozmawiać z klientami, aby zapewnić sobie bezpieczeństwo i jednocześnie nie wystraszyć klientów;
  • jak przekonywać klientów do zapisu na kurs pomimo obaw związanych z COVID -19.
DO KOGO KIERUJEMY WEBINARIUM ?
  • Właścicieli i menedżerów szkół językowych;
  • Pracowników obsługi klienta szkół językowych.

PROWADZĄCY:

Witold Machlarz

Witold Machlarz

Absolwent Lingwistyki Stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim, Zarządzania Firmą Rodzinną (FBA) i Akademii Liderów w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz studiów podyplomowych z Psychologii Biznesu i Zarządzania Ludźmi w Firmie na Akademii Leona Koźmińskiego. Obecnie doktorant na wydziale zarządzania Akademii Leona Kożmińskiego. Certyfikowany coach, trener biznesu i rozwoju osobistego. Założyciel firmy szkoleniowo doradczej www.humanexcellence.pl specjalizującej się w szkoleniach, coachingu i projektach doradczych z zakresu efektywnej komunikacji, motywacji, umiejętności menedżerskich oraz nowoczesnego przywództwa. Menedżer, przedsiębiorca i praktyk biznesu. Założyciel i wieloletni dyrektor zarządzający sieci szkół językowych English College www.englishcollege.pl . Od grudnia 2016 członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Jakości w Nauczaniu Języków PASE www.pase.pl

REJESTRACJA

Opłata obejmuje dostęp do nagrania webinarium do 14 sierpnia.

Cena: 99 PLN

W celu rejestracji wybierz ilość biletów, a następnie kliknij “Kup bilety”

Brak w magazynie

99.00

W następnym kroku wprowadzisz dane uczestnika oraz informacje dotyczące faktury i sposobu płatności.

W jaki sposób dokonać rejestracji i zapłacić za webinar? Co w sytuacji kiedy szkoła ma opłacić mój udział? Czy mogę otrzymać fakturę?

Zapisy odbywają się przez formularz rejestracyjny na stronie www.pase.pl

Jak się zarejestrować?

  1. Podaj dane osoby rejestrującej i uczestników.
  2. Jeżeli potrzebujesz faktury: wybierz odpowiednią kategorię płatnika i wypełnij dane.
  3. Wybierz opcję płatności: możesz wykonać płatność natychmiastową za pomocą DotPay lub przelew tradycyjny.
  4. Po rejestracji automatycznie otrzymasz na maila potwierdzenie zapisu wraz z fakturą proforma. Twoje zamówienie otrzyma status WSTRZYMANE.
  5. Po zaksięgowaniu wpłaty, Twoje zamówienie zmieni status na ZREALIZOWANE, a Ty otrzymasz na maila fakturę VAT.

Potrzebujesz faktury przelewowej? Szkoła chce opłacić Twój udział?

Postępuj zgodnie z powyższymi wskazówkami:

  • podaj dane płatnika faktury,
  • wybierz opcję płatności – przelew tradycyjny,
  • wpisz w polu UWAGI: faktura VAT 7/14 dni.

Automatycznie otrzymasz fakturę proforma, a później ręcznie prześlemy Ci prawidłową fakturę VAT z odroczonym terminem płatności.

ZOBACZ NADCHODZĄCE WYDARZENIA: