WEBINAR PASE: Negocjacje z klientami, kontrahentami i pracownikami/lektorami w czasie kryzysu

WEBINAR PASE

Negocjacje z klientami, kontrahentami i pracownikami/lektorami w czasie kryzysu

15 kwietnia 2020 r. (środa), godzina 20:00

ONLINE

Dla kogo?

  • Właściciele szkół językowych

Kiedy?

  • Środa, 8 kwietnia, godz. 20.00
  • Środa, 15 kwietnia, godz. 20.00

Czego się nauczysz?

  • Jak  zachować się wobec swoich partnerów biznesowych w czasie kryzysu (tych „małych” jak właściciele lokali, podwykonawcy, dostawcy produktów i usług, jak i tych „dużych” jak banki czy firmy leasingowe) aby jednocześnie utrzymać płynność finansową szkoły oraz jej kluczowe zasoby na czas po kryzysie
  • Jak reagować i skutecznie negocjować w sytuacji kiedy klienci żądają rabatów ze względu na zmianę formy zajęć na ONLINE
  • Jak reagować w sytuacji kiedy klient chce wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi bez okresu wypowiedzenia
  • Jaką politykę i jaką narrację stosować wobec  swojego zespołu, aby utrzymać wysokie morale i motywację w czasie kryzysu oraz markę dobrego, solidnego i uczciwego pracodawcy

Kto prowadzi?

  • Witold Machlarz –  trener biznesu, menedżer, członek zarządu PASE
Witold Machlarz

Nauczyciel i lektor języka angielskiego z 25-letnim stażem. Absolwent Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Radomiu oraz Instytutu Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego. Uczestnik licznych studiów podyplomowych i programów rozwojowych z zarządzania, psychologii, coachingu i rozwoju osobistego. Założyciel oraz dyrektor zarządzający Szkoły Języków ENGLISH COLLEGE. Trener w firmie szkoleniowo-doradczej HUMAN EXCELLENCE. Członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych PASE.

Ile to kosztuje?

  • Cena normalna – 149zł
  • CENA KRYZYSOWA 79ZŁ

REJESTRACJA

Opłata obejmuje udział w webinarze online, a także 7 dniowy dostęp do nagrania.

Cena biletu: 149 PLN 79 PLN

W celu rejestracji wybierz ilość biletów, a następnie kliknij “Kup bilety”

Brak w magazynie

149.00

W następnym kroku wprowadzisz dane uczestnika oraz informacje dotyczące faktury i sposobu płatności.

W jaki sposób dokonać rejestracji i zapłacić za webinar? Co w sytuacji kiedy szkoła ma opłacić mój udział? Czy mogę otrzymać fakturę?

Zapisy odbywają się przez formularz rejestracyjny na stronie www.pase.pl

Jak się zarejestrować?

  1. Podaj dane osoby rejestrującej i uczestników.
  2. Jeżeli potrzebujesz faktury: wybierz odpowiednią kategorię płatnika i wypełnij dane.
  3. Wybierz opcję płatności: możesz wykonać płatność natychmiastową za pomocą DotPay lub przelew tradycyjny.
  4. Po rejestracji automatycznie otrzymasz na maila potwierdzenie zapisu wraz z fakturą proforma. Twoje zamówienie otrzyma status WSTRZYMANE.
  5. Po zaksięgowaniu wpłaty, Twoje zamówienie zmieni status na ZREALIZOWANE, a Ty otrzymasz na maila fakturę VAT.

Potrzebujesz faktury przelewowej? Szkoła chce opłacić Twój udział?

Postępuj zgodnie z powyższymi wskazówkami:

  • podaj dane płatnika faktury,
  • wybierz opcję płatności – przelew tradycyjny,
  • wpisz w polu UWAGI: faktura VAT 7/14 dni.

Automatycznie otrzymasz fakturę proforma, a później ręcznie prześlemy Ci prawidłową fakturę VAT z odroczonym terminem płatności.

ZOBACZ NADCHODZĄCE WYDARZENIA: