WEBINAR PASE: Komunikacja kryzysowa z klientami szkoły językowej

WEBINAR PASE

Komunikacja kryzysowa z klientami szkoły językowej

7 kwietnia 2020 r. (wtorek), godzina 20:00

ONLINE

Dla kogo?

  • Właściciele szkół językowych
  • Pracownicy Obsługi Klienta Szkół Językowych

Kiedy?

  • Wtorek, 7 kwietnia, godz. 20.00

Czego się nauczysz?

  • Jak spokojnie i rzeczowo rozmawiać z klientem w trudnych i skrajnie trudnych sytuacjach (niezadowolenie, frustracja, żądania, rezygnacje)
  • Poznasz prosty i praktyczny schemat rozmowy, która diametralnie zwiększa szansę uzyskania porozumienia
  • Stworzysz sobie katalog trudnych sytuacji i opracujesz strategię prowadzenia rozmowy dla każdej z nich
  • Poznasz niezwykle przydatne środki lingwistyczne oraz  praktyczne zwroty wspierające uzyskanie porozumienia

Kto prowadzi?

  • Witold Machlarz –  trener biznesu, menedżer, członek zarządu PASE
Witold Machlarz

Nauczyciel i lektor języka angielskiego z 25-letnim stażem. Absolwent Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Radomiu oraz Instytutu Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego. Uczestnik licznych studiów podyplomowych i programów rozwojowych z zarządzania, psychologii, coachingu i rozwoju osobistego. Założyciel oraz dyrektor zarządzający Szkoły Języków ENGLISH COLLEGE. Trener w firmie szkoleniowo-doradczej HUMAN EXCELLENCE. Członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych PASE.

Ile to kosztuje?

  • Cena normalna – 99zł
  • CENA KRYZYSOWA 49ZŁ

REJESTRACJA

Opłata obejmuje udział w webinarze online, a także 7 dniowy dostęp do nagrania.

Cena biletu: 99 PLN 49 PLN

W celu rejestracji wybierz ilość biletów, a następnie kliknij “Kup bilety”

Brak w magazynie

99.00

W następnym kroku wprowadzisz dane uczestnika oraz informacje dotyczące faktury i sposobu płatności.

W jaki sposób dokonać rejestracji i zapłacić za webinar? Co w sytuacji kiedy szkoła ma opłacić mój udział? Czy mogę otrzymać fakturę?

Zapisy odbywają się przez formularz rejestracyjny na stronie www.pase.pl

Jak się zarejestrować?

  1. Podaj dane osoby rejestrującej i uczestników.
  2. Jeżeli potrzebujesz faktury: wybierz odpowiednią kategorię płatnika i wypełnij dane.
  3. Wybierz opcję płatności: możesz wykonać płatność natychmiastową za pomocą DotPay lub przelew tradycyjny.
  4. Po rejestracji automatycznie otrzymasz na maila potwierdzenie zapisu wraz z fakturą proforma. Twoje zamówienie otrzyma status WSTRZYMANE.
  5. Po zaksięgowaniu wpłaty, Twoje zamówienie zmieni status na ZREALIZOWANE, a Ty otrzymasz na maila fakturę VAT.

Potrzebujesz faktury przelewowej? Szkoła chce opłacić Twój udział?

Postępuj zgodnie z powyższymi wskazówkami:

  • podaj dane płatnika faktury,
  • wybierz opcję płatności – przelew tradycyjny,
  • wpisz w polu UWAGI: faktura VAT 7/14 dni.

Automatycznie otrzymasz fakturę proforma, a później ręcznie prześlemy Ci prawidłową fakturę VAT z odroczonym terminem płatności.

ZOBACZ NADCHODZĄCE WYDARZENIA: