sPASE for Customer Service

Kogo zapraszamy na warsztaty?

Pracowników obsługi klienta szkół językowych

Podczas warsztatów dowiesz się:

Jak błyskawicznie zbudować relacje z klientem

Jak być przekonującym i trafiać w potrzeby i oczekiwania klientów

Jak skutecznie prezentować swoją ofertę na tle konkurencji

Jak dobijać targu i zamykać sprzedaż kursów

Program warsztatów sPASE for Customer Service

Prowadzący:

Witold Machlarz

Witold Machlarz, trener biznesu i rozwoju osobistego, przedsiębiorca i praktyk biznesu, założyciel i współwłaściciel sieci szkół językowych EnglishCollege. Absolwent m.in. studiów podyplomowych z Psychologii Biznesu oraz Zarządzania Firmą Rodzinną (FBA). Obecnie doktorant na Wydziale Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego, członek zarządu Stowarzyszenia PASE.

LOKALIZACJA

Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych
Politechnika Warszawska
ul. Koszykowa 75, Warszawa

Lokalizacja posiada dogodne połączenia linii autobusowych, tramwajowych oraz metra.

Wydział MiNI Politechnika Warszawska

ZOBACZ NADCHODZĄCE WYDARZENIA:

  • Kapelusze Lektora PASE 2020 - Nauczyciel języka obcego wczoraj, dziś i jutro
    Kapelusze Lektora PASE 2020
  • sPASE for Customer Service - Trudna sprzedaż kursów językowych w czasach COVID-19
    Trudna sprzedaż kursów językowych w czasach COVID-19
  • sPASE for Customer Service - Skuteczna komunikacja sprzedażowa w czasach COVID-19
    Skuteczna komunikacja sprzedażowa w czasach COVID-19