sPASE for Customer Service

Kogo zapraszamy na warsztaty?

Pracowników obsługi klienta szkół językowych

Podczas warsztatów dowiesz się:

Jak błyskawicznie zbudować relacje z klientem

Jak być przekonującym i trafiać w potrzeby i oczekiwania klientów

Jak skutecznie prezentować swoją ofertę na tle konkurencji

Jak dobijać targu i zamykać sprzedaż kursów

Prowadzący:

Witold Machlarz

Witold Machlarz, trener biznesu i rozwoju osobistego, przedsiębiorca i praktyk biznesu, założyciel i współwłaściciel sieci szkół językowych EnglishCollege. Absolwent m.in. studiów podyplomowych z Psychologii Biznesu oraz Zarządzania Firmą Rodzinną (FBA). Obecnie doktorant na Wydziale Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego, członek zarządu Stowarzyszenia PASE.

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Bilet normalny: 280 PLN 
PROMOCJA DO 15 MAJA! TYLKO 219 PLN

Opłata obejmuje udział w sesjach oraz przerwy kawowe, nie obejmuje kosztu dojazdu oraz lunchu.

REJESTRACJA

W celu rejestracji wybierz rodzaj biletu, ilość, a następnie kliknij “Kup bilety”

Wyczyść

297.00

W następnym kroku wprowadzisz dane uczestnika oraz informacje dotyczące faktury i sposobu płatności.

DO KONFERENCJI POZOSTAŁO:

 

LOKALIZACJA

Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych
Politechnika Warszawska
ul. Koszykowa 75, Warszawa

Lokalizacja posiada dogodne połączenia linii autobusowych, tramwajowych oraz metra.

Wydział MiNI Politechnika Warszawska

ZOBACZ NADCHODZĄCE WYDARZENIA:

  • sPASE for Customer Service
    sPASE for Customer Service