KONFERENCJA: sPASE for CUSTOMER SERVICE

Trudne sytuacje w obsłudze klienta

(w szkole językowej) 

TERMIN: 29 sierpnia 2018 r., godz. 9-17

MIEJSCE: Politechnika Warszawska

Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych,

ul. Koszykowa 75, Warszawa

sala 103, I piętro

PROGRAM

09.00-09.30 Rejestracja i poranna kawa

09.30-09.35 Otwarcie konferencji 

09.35-10.35 Sztuka perswazji w sprzedaży i obsłudze klienta I Witold Machlarz

„Sztuka perswazji to przede wszystkim sztuka wsłuchiwania się w słowa i głos rozmówcy, to sztuka spojrzenia na rzeczywistość jego oczami i empatycznego rozumienia jego emocji. Dopiero wówczas gdy rozciągniemy nici wzajemnych relacji, możemy skutecznie wpływać na decyzje innych.”

Podczas sesji otwierającej konferencję zaprezentuję praktyczny model komunikacji perswazyjnej, który ułatwi Ci budowanie relacji z klientami, pozwoli skutecznie argumentować oraz radzić sobie w trudnych rozmowach jak np. obrona ceny, systemy płatności, harmonogram zajęć itp. Poznasz również praktyczne zwroty i schematy prowadzenia efektywnych rozmów z klientami swojej szkoły.

10.50-11.50 Obsługa reklamacji I Anna Ćwiklińska

Większość reklamacji związanych jest ze stresującą, nieprzyjemną sytuacją. Stres wynika najczęściej z braku przygotowania, dlatego podczas sesji powiemy sobie o tym jakie są najczęstsze przyczyny reklamacji w szkołach językowych, jak komunikowane są te same problemy przez różnych klientów, jak najskuteczniej reagować na reklamacje w zależności od typu osobowości klienta, jakie działania należy podjąć, aby skutecznie rozpatrywać reklamacje, co robić, jeśli klient nie ma racji. Specjaliści twierdzą, że reklamacja to prezent. Dołącz do nich!

12.00-13.00 Jak myśli Twój klient? I Milena Jastrzębska

Podczas sesji omówię style myślenia naszych klientów i to jak wiedzę na ten temat wykorzystać w komunikacji z klientami szkoły językowej. Sesja będzie połączeniem rzetelnej wiedzy opartej o narzędzie “Style Myślenia FRIS” i praktycznych porad komunikacyjnych w trudnych sytuacjach, które spotykają nas w pracy z klientami. Uczestnicy otrzymają wskazówki i nowe spojrzenie na to jak, nasz Styl Myślenia wpływa na porozumiewanie się w różnych sytuacjach zawodowych.

13.00-14.00 Lunch

14.00-15.00 Efektywna sprzedaż, jak dobić targu, kiedy klient się waha I Paulina Ptaszyńska

Tworzysz ciekawą ofertę, inwestujesz w działania marketingowe, znajdujesz odpowiednią kadrę – masz wszystko, czego potrzeba aby Twoja sprzedaż w nowym roku szkolnym była na najwyższym poziomie. Już po cichu liczysz zyski i wizualizujesz sobie nowe inwestycje. Klienci kontaktują się, aby zapoznać się z ofertą. Nie zawsze jednak kończy się to podpisaniem umowy. Brzmi znajomo? Jak sprawić, aby każdy kontakt kończył się sprzedażą? Jak prowadzić spotkanie, które doprowadzi do transakcji… Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź podczas mojej prezentacji.

15.15-16.45 Negocjacje z wymagającym klientem, komunikacja perswazyjna w praktyce I Witold Machlarz

„Nie ma łatwych i trudnych klientów,  są tylko sprzedawcy z lepszymi lub słabszymi umiejętnościami sprzedażowymi”

Podczas sesji zamykającej konferencję zapraszam na praktyczny warsztat, w czasie którego będziemy ćwiczyć jak krok po kroku poprowadzić klienta (nawet najbardziej wymagającego) do zapisu na kurs:

– jak błyskawicznie zbudować relacje z klientem,

– jak rozpoznawać kluczowe oczekiwania klienta,

– jak przekonująco prezentować ofertę szkoły,

– oraz jak skutecznie doprowadzać do zapisu klienta na kurs.

16.45-17.00 Rozdanie certyfikatów, zakończenie konferencji

 

PRELEGENCI

Anna Ćwiklińska

Anna Ćwiklińska I LangLion

Dyrektor sprzedaży w LangLion. Od 12 lat związana ze sprzedażą w różnych branżach. W LangLion, na początku zajmowała się sprzedażą usług w Polsce, aktualnie koordynuje wszystkie działania sprzedażowe w Polsce i w 20 krajach świata. W czasie jej siedmoletniej kariery zawodowej w LangLion, firma zyskała niemal 350 klientów z 4 kontynentów. Prywatnie pasjonują ją podróże, nurkowanie, nowe technologie i marketing.

milena jastrzębska

Milena Jastrzębska

Coach, trener, konsultant biznesowy, przedsiębiorca. Prowadzi szkołę językową, specjalizuje się w obszarach zarządzania zespołem, organizacji pracy i zarządzania czasem oraz komunikacji w firmie. Jest certyfikowanym trenerem FRIS (wykorzystuje to narzędzie do zarządzania zespołem i rozwoju innych). Ukończyła Studium Trenerów Grupowych, Teacher Trainer Academy 3.0, Studium Coachingu i Mentoringu w Laboratorium Psychoedukacji.

Paulina Ptaszyńska

Absolwentka studiów magisterskich z zarządzania i marketingu oraz studiów podyplomowych z Audytu Wewnętrznego oraz Zarządzania Oświatą. Od 2001 roku posiada szkołę językową, od 2017 roku prowadzi grupę fb: Moja szkoła językowa-biznesowe wsparcie dla właścicieli. Pracuje na stanowisku Employer Branding Specialist w Grupie Kapitałowej Medicalgoritmics tworząc kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe dla kandydatów.

Witold Machlarz I PASE

Absolwent Lingwistyki Stosowanej na UW, Zarządzania Firmą Rodzinną (FBA) i Akademii Liderów w Szkole Biznesu PW oraz studiów podyplomowych z Psychologii Biznesu i Zarządzania Ludźmi w Firmie na Akademii L. Koźmińskiego. Certyfikowany coach, trener biznesu i rozwoju osobistego. Założyciel firmy HumanExcellence specjalizującej się w projektach doradczych z zakresu efektywnej komunikacji, motywacji, umiejętności menedżerskich oraz nowoczesnego przywództwa. Założyciel EnglishCollege, członek Zarządu Stowarzyszenia PASE.

REJESTRACJA

Opłata obejmuje udział w sesjach oraz przerwy kawowe, nie obejmuje kosztu dojazdu oraz lunchu.

Bilet normalny: 250 PLN

Zarejestruj się!

W celu rejestracji wybierz blok tematyczny a następnie kliknij “Zarejestruj się”

Wyczyść

250.00

Konferencję organizujemy we współpracy z