KONFERENCJA: sPASE for CUSTOMER SERVICE

Trudne sytuacje w obsłudze klienta

(w szkole językowej) 

TERMIN: 29 sierpnia 2018 r., godz. 9-17

MIEJSCE: Politechnika Warszawska

Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych,

ul. Koszykowa 75, Warszawa

PROGRAM

09.00-09.30 Rejestracja i poranna kawa

09.30-09.35 Otwarcie konferencji 

09.35-10.35 Sztuka perswazji w sprzedaży i obsłudze klienta I Witold Machlarz

„Sztuka perswazji to przede wszystkim sztuka wsłuchiwania się w słowa i głos rozmówcy, to sztuka spojrzenia na rzeczywistość jego oczami i empatycznego rozumienia jego emocji. Dopiero wówczas gdy rozciągniemy nici wzajemnych relacji możemy skutecznie wpływać na decyzje innych.”

Podczas otwierającej konferencję sesji wykładowo – warsztatowej zaprezentuję praktyczny model komunikacji perswazyjnej, który ułatwi Ci efektywną komunikację, pozwoli skutecznie argumentować i bronić swojego stanowiska, pomoże radzić sobie z powodzeniem w trudnych rozmowach i budować trwałe relacje z klientem.

10.50-11.50 Obsługa reklamacji I Anna Ćwiklińska

Większość reklamacji związanych jest ze stresującą, nieprzyjemną sytuacją. Stres wynika najczęściej z braku przygotowania, dlatego podczas sesji powiemy sobie o tym jakie są najczęstsze przyczyny reklamacji w szkołach językowych, jak komunikowane są te same problemy przez różnych klientów, jak najskuteczniej reagować na reklamacje w zależności od typu osobowości klienta, jakie działania należy podjąć, aby skutecznie rozpatrywać reklamacje, co robić, jeśli klient nie ma racji. Specjaliści twierdzą, że reklamacja to prezent. Dołącz do nich!

12.00-13.00 Jak myśli Twój klient? I Milena Jastrzębska

Podczas sesji omówię style myślenia naszych klientów i to jak wiedzę na ten temat wykorzystać w komunikacji z klientami szkoły językowej. Sesja będzie połączeniem rzetelnej wiedzy opartej o narzędzie “Style Myślenia FRIS” i praktycznych porad komunikacyjnych w trudnych sytuacjach, które spotykają nas w pracy z klientami. Uczestnicy otrzymają wskazówki i nowe spojrzenie na to jak nasz Styl Myślenia wpływa na porozumiewanie się w różnych sytuacjach zawodowych.

13.00-14.00 Lunch

14.00-15.00 Efektywna sprzedaż, jak dobić targu, kiedy klient się waha I Paulina Ptaszyńska

Tworzysz ciekawą ofertę, inwestujesz w działania marketingowe, znajdujesz odpowiednią kadrę – masz wszystko, czego potrzeba aby Twoja sprzedaż w nowym roku szkolnym była na najwyższym poziomie. Już po cichu liczysz zyski i wizualizujesz sobie nowe inwestycje. Klienci kontaktują się, aby zapoznać się z ofertą. Nie zawsze jednak kończy się to podpisaniem umowy. Brzmi znajomo? Jak sprawić, aby każdy kontakt kończył się sprzedażą? Jak prowadzić spotkanie, które doprowadzi do transakcji… Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź podczas mojej prezentacji.

15.15-16.45 Negocjacje z wymagającym klientem, komunikacja perswazyjna w praktyce I Witold Machlarz

„Nie ma łatwych i trudnych klientów,  są tylko sprzedawcy z lepszymi lub słabszymi umiejętnościami sprzedażowymi”

Podczas sesji zamykającej konferencję zapraszam na praktyczny warsztat w czasie którego będziemy uczyć się jak krok po kroku poprowadzić nawet najbardziej wymagającego klienta do zapisu na kuru: jak błyskawicznie zbudować relacje z klientem, jak rozpoznać kluczowe oczekiwania klienta, jak skutecznie prezentować ofertę szkoły, jak doprowadzać rozmowy do szczęśliwego końca i zapisu klienta na kurs.

16.45-17.00 Rozdanie certyfikatów, zakończenie konferencji

 

Anna Ćwiklińska

Anna Ćwiklińska I LangLion

Dyrektor sprzedaży w LangLion. Od 12 lat związana ze sprzedażą w różnych branżach. W LangLion, na początku zajmowała się sprzedażą usług w Polsce, aktualnie koordynuje wszystkie działania sprzedażowe w Polsce i w 20 krajach świata. W czasie jej siedmoletniej kariery zawodowej w LangLion, firma zyskała niemal 350 klientów z 4 kontynentów. Prywatnie pasjonują ją podróże, nurkowanie, nowe technologie i marketing.

Milena Jastrzębska

Coach, trener, konsultant biznesowy, przedsiębiorca. Prowadzi szkołę językową, specjalizuje się w obszarach zarządzania zespołem, organizacji pracy i zarządzania czasem oraz komunikacji w firmie. Jest certyfikowanym trenerem FRIS (wykorzystuje to narzędzie do zarządzania zespołem i rozwoju innych). Ukończyła Studium Trenerów Grupowych, Teacher Trainer Academy 3.0, Studium Coachingu i Mentoringu w Laboratorium Psychoedukacji.

Paulina Ptaszyńska

Absolwentka studiów magisterskich z zarządzania i marketingu oraz studiów podyplomowych z Audytu Wewnętrznego oraz Zarządzania Oświatą. Od 2001 roku posiada szkołę językową, od 2017 roku prowadzi grupę fb: Moja szkoła językowa-biznesowe wsparcie dla właścicieli. Pracuje na stanowisku Employer Branding Specialist w Grupie Kapitałowej Medicalgoritmics tworząc kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe dla kandydatów.

Witold Machlarz I PASE

Absolwent Lingwistyki Stosowanej na UW, Zarządzania Firmą Rodzinną (FBA) i Akademii Liderów w Szkole Biznesu PW oraz studiów podyplomowych z Psychologii Biznesu i Zarządzania Ludźmi w Firmie na Akademii L. Koźmińskiego. Certyfikowany coach, trener biznesu i rozwoju osobistego. Założyciel firmy HumanExcellence specjalizującej się w projektach doradczych z zakresu efektywnej komunikacji, motywacji, umiejętności menedżerskich oraz nowoczesnego przywództwa. Założyciel EnglishCollege, członek Zarządu Stowarzyszenia PASE.

Opłata obejmuje udział w sesjach oraz przerwy kawowe, nie obejmuje kosztu dojazdu oraz lunchu.

WCZESNA REJESTRACJA: 210 zł I obowiązuje do 29 czerwca br.

NORMALNA REJESTRACJA: 250 zł I obowiązuje od 29 czerwca br.

Zarejestruj się!

W celu rejestracji wybierz blok tematyczny a następnie kliknij “Zarejestruj się”

Wyczyść

210.00

Konferencję organizujemy we współpracy z