Konferencja sPASE for Customer Service

Termin: 24 marca 2018, godz. 9:00-16:45

Miejsce: SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny, Chodakowska 19/31, Warszawa

Konferencja przeznaczona jest dla pracowników obsługi klienta w szkole językowej.

Wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia konferencji. Obowiązuje limit miejsc.

09.00-09.30 Rejestracja uczestników
09.30-09.40 Rozpoczęcie Konferencji I Witold Machlarz
09.45-10.30

Jak zaprojektować idealne doświadczenie Twojego klienta, czyli Customer Journey Map I Anna Ćwiklińska

Czy zastanawiałeś się, jaką drogę przechodzi Twój klient od momentu pozostawienia swoich danych, aż do zakupu kursu w Twojej szkole językowej? W czasie warsztatu dowiesz się, jak zadbać o idealną podróż klienta i tym samym doprowadzić do pozytywnego zakończenia każdego procesu zakupowego.

·       zasady tworzenia Customer Journey Map,

·       przejście przez przykładową mapę podróży klienta w szkole językowej,

·       pomysły na spotęgowanie pozytywnego doświadczenia.

 

10.35-11.20

„O czym marzą nasi klienci?” –  jak rozpoznawać i zaspokajać oczekiwania klientów szkoły językowej I Witold Machlarz

·       3 kategorie oczekiwań klientów: merytoryczne, proceduralne i psychologiczne,

·       rola pracowników obsługi klienta w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów w szkole językowej (mini warsztat).

11.20-11.35 Przerwa kawowa
11.35-12.20  

Sprawdzone sposoby na pozyskiwanie nowych klientów – przegląd dostępnych narzędzi I Anna Ćwiklińska, Agnieszka Wirkowska

Bez względu na profil szkoły językowej, głównym jej celem jest pozyskiwanie nowych kursantów. Z doświadczenia większości szkół wynika, że skupiają się na tym tylko w czasie zapisów w okolicach września. Poznaj praktyczne rozwiązania (do wprowadzenia od zaraz), dzięki którym zaplanujesz swoje działania marketingowo-sprzedażowe i będziesz mógł cieszyć się pełnymi grupami przez cały rok.

12.25-13.10   

Dajemy więcej niż się spodziewają – Metoda KANO w obsłudze klienta I Witold Machlarz

·       hierarchia potrzeb klienta szkoły językowej,

·       wyróżniki mojej szkoły – jesteśmy lepsi od innych,

·       jak skutecznie komunikować przewagę konkurencyjną – język perswazji w relacjach z klientem (mini warsztat).

 

13.10-13.25 Przerwa kawowa
13.25-14.10  

Profesjonalna organizacja pracy sekretariatu z LangLion I Anna Ćwiklińska

Praca w sekretariacie szkoły językowej nie musi być żmudna i czasochłonna. Poznaj rozwiązania, które pozwolą Ci na:

·       automatyzację procesów tj. zapisy, tworzenie umów, układanie planu zajęć, rozliczenia lektorów,

·       monitoring płatności i skuteczną windykację,

·       sprawną komunikację i budowanie pozytywnych relacji z kursantami i rodzicami.

 

14.10-15.00  Lunch
15.00-15.45

4 kroki do efektywnej sprzedaży w szkole językowej I Anna Ćwiklińska

Nie od dziś wiadomo, że nowi klienci to nowe źródła przychodu. Dlatego nie warto rezygnować z działań sprzedażowych także w szkole językowej. W czasie sesji dowiesz się m.in.:

·       jak powinna wyglądać nowoczesna sprzedaż?

·       kto jest odpowiedzialny za sprzedaż w szkole językowej?

·       w jaki sposób komunikować się z klientami, aby osiągnąć sukces sprzedażowy?

·       czy w szkole językowej potrzebna jest procedura sprzedażowa?

15.50-16.35

i C.A.R.E”- MODELOWA OBSŁUGA KLIENTA – Praktyczny model obsługi klienta od pierwszego kontaktu do realizacji celu I Witold Machlarz

·       prowadzenie efektywnych rozmów telefonicznych (mini warsztat),

·       zawieranie umów z klientami w szkole (mini warsztat),

·       utrzymywanie relacji z klientami w trakcie kursów (mini warsztat).

 

16.35-16.45   Losowanie nagród i zakończenie konferencji.
Anna Ćwiklińska

Anna Ćwiklińska I LangLion

Dyrektor sprzedaży w LangLion. Od 12 lat związana ze sprzedażą w różnych branżach. W LangLion, na początku zajmowała się sprzedażą usług w Polsce, aktualnie koordynuje wszystkie działania sprzedażowe w Polsce i w 20 krajach świata. W czasie jej siedmoletniej kariery zawodowej w LangLion, firma zyskała niemal 350 klientów z 4 kontynentów. Prywatnie pasjonują ją podróże, nurkowanie, nowe technologie i marketing.

Witold Machlarz I PASE

 Absolwent Lingwistyki Stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim, Zarządzania Firmą Rodzinną (FBA) i Akademii Liderów w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz studiów podyplomowych z Psychologii Biznesu i Zarządzania Ludźmi w Firmie na Akademii Leona Koźmińskiego. Obecnie doktorant na wydziale zarządzania Akademii Leona Kożmińskiego. Certyfikowany coach oraz  trener biznesu i  rozwoju osobistego. Założyciel firmy szkoleniowo doradczej www.humanexcellence.pl specjalizującej się w szkoleniach, coachingu i projektach doradczych z zakresu efektywnej komunikacji, motywacji, umiejętności menedżerskich oraz nowoczesnego przywództwa. Menedżer, przedsiębiorca i praktyk biznesu.  Założyciel i wieloletni dyrektor zarządzający sieci szkół językowych English College www.englishcollege.pl . Od grudnia 2016 członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Jakości w Nauczaniu Języków PASE www.pase.pl

Agnieszka Wirkowska I LangLion

Absolwentka Instytutu Stosunków Międzynarodowych na UW. Od trzech lat Marketing & PR Manager w LangLion. Edukuje nauczycieli I właścicieli szkół językowych z całego świata. Na blogu LangLion pisze na temat marketingu, sprzedaży i zarządzania biznesem językowym. Prowadzi szkolenia online dla edukacji. W wolnym czasie zgłębia tajniki projektowania graficznego i pływa.

Opłata obejmuje uczestnictwo w wykładach i przerwy kawowe.

Opłata nie obejmuje kosztu dojazdu, noclegu oraz lunchu, które Uczestnik organizuje we własnym zakresie.

Zarejestruj się!

W celu rejestracji wybierz blok tematyczny a następnie kliknij “Zarejestruj się”

Wyczyść

195.00

Konferencję organizujemy we współpracy z