Zapraszamy na wyjątkowe seminarium!

sPASE for Customer Service

sPASE for Customer Service

Na seminarium „UVP” zapraszamy:

  • Właścicieli i menedżerów szkół językowych

  • Pracowników obsługi klienta szkół językowych

Korzyści, które wyniesiesz z seminarium „UVP:

·         Uświadomisz sobie, jak wiele elementów Twojej oferty może mieć realną wartość dla klienta i decydować o jego zapisie na kurs

·         Zdefiniujesz swój wyróżnik na rynku szkół językowych i sposoby jego efektywnej komunikacji

·         Dowiesz się, jak klienci postrzegają ceny i jaką rolę w sprzedaży usług odgrywa odpowiednio skonstruowany cennik

·         Poznasz efektywne strategie promocyjne, które pomogą Ci wypracować wyższą rentowność Twojego biznesu

·         Nauczysz się jak skutecznie prezentować wartość swojej oferty i trafiać w oczekiwania klienta

REJESTRACJA >>>> TUTAJ