sPASE for Customer Service zbliża się wielkimi krokami!

Już w najbliższy piątek rozpocznie się szkolenie dla właścicieli i obsługi klienta szkół językowych sPASE for Customer Service. Przygotowaliśmy specjalną okazję! Kupując bilet, otrzymasz GRATIS dostęp do czterech webinariów PASE:

  1. Pricing w szkole językowej – o tym, czy można podnieść ceny kursów w czasie COVID-19 i jak to zrobić (z korzyścią dla szkoły i klientów);
  2. CO, JEŚLI NADAL BĘDĄ OBOSTRZENIA, NAWET ONLINE? Czyli jak skutecznie sprzedawać kursy językowe w czasach ekstremalnej niepewności;
  3. Komunikacja kryzysowa z klientami szkoły językowej;
  4. Negocjacje z klientami, pracownikami i lektorami w czasie kryzysu.

Ważne! W ramach jednego biletu w szkoleniu może wziąć udział CAŁY ZESPÓŁ, aby na bieżąco ćwiczyć proponowane rozwiązania!